Broșuri, reviste, ușor de citit, muzeu, oameni în peșteră, muzică și distracție …

Am început ziua la Asociația Autoreprezentanților unde am stat la o ședință până la prânz. În ședință am vorbit despre materialele ușor de înțeles. Acestea sunt broșuri și ziare pentru persoanele cu dizabilități intelectuale. Sunt scrise în limbaj ușor de citit și de înțeles. Sunt folosite și imagini și pictograme pentru persoanele care nu știu să citească. Am învățat și cum trebuie să scriem un text pentru a fi ușor de înțeles.

Senada ne-a prezentat pagina web al lor și ziarul scris de autoreprezenanți. Ziarul lor se cheama ”Vocea autoreprezentanților!

După ședință am fost la muzeu. Acesta este cel mai mare muzeu din Europa despre oamenii din peșteri. Acolo am văzut un film despre ei. Apoi am văzut cum s-a format pământul și cum a evoluat viața pe pământ. Profesorul Kramberger a găsit oasele oamenilor care trăiau în peșteră. Aceștia mâncau carne de rinocer și de alte animale. Ei vânau, făceau sulițe dintr-un băț și o piatră. Am văzut și maimuțe care aveau pietre în mână după ce s-au dat jos din copaci. Apoi acestea au evoluat. Oamenii din peșteri aveau diferite boli la picioare, la mâini și pe corp. După ce am terminat vizitarea muzeului am făcut multe poze și ne-am plimbat.

Înainte de cină Raluca a avut parte de o dedicație muzicală în centrul orașului Zagreb la care s-a adunat o mulțime de oameni.

Într-un final am ajuns la cină unde am povestit și am mâncat bunătăți.

Acum suntem la hotel, discutăm ce am învățat azi și ne pregătim să ieșim în oraș la distracție …

Vorbim despre materiale ușor de citit și de înțeles...

Peștera unde au fost găsite oasele oamenilor...

Trupa după ce am ieșit din muzeu

Dedicație specială și duet în centrul lui Zagreb :)

unde's mulți puterea crește!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *